FANDOM

Khairul 'Imba' Nazrin
Khai1
Sangat Imba

Nama Lahir

Khairul Nazrin Binti Ibrahim

Tarikh Lahir

1 Januari 1991

Asal

Pulau Pinang, Malaysia

Posisi

Penjaga Gol

Skuad

Malaysia, Kedah, MRSM Pendang

Tahun Aktif

2004 - Kini

Disclaimer: This article contains Dota language.

Khairul 'Imba' Nazrin atau lebih dikenali sebagai Khairul atau lebih dikenali sebagai Nazrin atau lebih dikenali sebagai Yen namun terlebih dikenali sebagai Khai merupakan seorang penjaga gol Skuad Kebangsaan Malaysia yang sangat imba*. Beliau terkenal dengan sikapnya yang sengaja membiarkan bola bolos ke dalam gawang. Ye tuan-tuan dan puan-puan, beliau sengaje je sebenarnye dowh. Pukimma' syial dye nie.

Sepanjang karier beliau sebagai penjaga gol, beliau telah (dengan sengaja) memboloskan sejumlah 12×1023 bola ke dalam gawang Skuad Kebangsaan Malaysia. Pencapaian yang macam chelaka dan imba ini telah berjaya mencatatkan nama beliau di dalam Malaysia Book of Records sebagai "penjaga gol paling pukimma dalam sejarah peradaban manusia sejak tertubuhnya kerajaan langkasuka". Beliau yang berbangga dengan pencapaian itu telah mengarang sebuah buku bertajuk "15 steps: How to be a Greater Keeper Then Peter fookin Cech" yang akan diterbit tak lama lagi. Buku yang ditulis dalam Bahasa Penjajah itu dikatakan mampu mengaut keuntungan sebanyaj 20 juta ringgit.

Selain menjadi penjaga gol, beliau turut aktif di dalam bidang kemanusiaan. Beliau merupakan seorang aktivis Gay semasa hayatnya di UPM (Universiti Pukimma' Malaysia). Beliau turut menubuhkan sebuah badan bukan kerajaan (NGO) bernama Persatuan Untuk Kebebasan Integriti (PUKI), yang sering menuntut hak kebebasan menikahi dan meminangi sesama jantina. NGO itu diharamkan sehari selepas penubuhannya.

BiografiEdit

Zaman SekolahEdit

Khai2

Sangat imba

Beliau disekolahkan di MRSM Pendang. Pada hari pertama di MRSM Pendang, beliau telah bertemu dengan seorang Wicked Sick yang bernama Wakahkah penjual roti pita. Wakahkah penjual roti pita telah menjadikan Khai sebagai anak ikan beliau. Khai telah diajar pelbagai 'move' dan 'teknik' untuk menjadi sebagai seorang anak ikan yang berjaya. Dalam banyak-banyak move yang diajar, move yang paling mengancam adalah move Ultimate beliau iaitu 'penunjukkan adikku'. Ulti yang sangat imba itu sungguh menjengkelkan. Semua orang pernah terkena ulti itu.

Beliau merupakan seorang yang pulun sejak dari tingkatan satu...................................................xda idea dah...